zamówienie na:

Przegląd, konserwacja, naprawa oraz usuwanie awarii bram automatycznych znajdujących się na terenie siedziby KPEC Sp. z o. o. w Bydgoszczy oraz oddziałów terenowych Spółki

zamawiający: KPEC Spółka z o.o.
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: PP/58/2021
wartość: Poniżej progów
termin składania ofert: 9 lipca 2021  13:00
przyczyna unieważnienia: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania znajduje się na Platformie zakupowej w miejscu publikacji ogłoszenia 




Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania znajduje się na Platformie zakupowej w miejscu publikacji ogłoszenia.

SWZ wraz z załącznikami znajdują się pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/475333

metryczka


Odpowiada za treść: Kierownik Działu Inwestycji
Opublikował: Magdalena Urban (24 czerwca 2021, 12:58:56)

Ostatnia zmiana: Agata Budzyńska (12 lipca 2021, 10:47:00)
Zmieniono: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 143