Komunikat

Komunikat z 15 października 2018 roku:

Szanowni Państwo,
Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Bydgoszczy informuje, że 18 października 2018 r. nastąpi pełna elektronizacja postępowań o udzielenie zamówienia o wartości równej bądź przekraczającej tzw. progi unijne. Zamawiający i wykonawcy będą zobowiązani do stosowania środków komunikacji elektronicznej w takich postępowaniach, co oznacza, że całość komunikacji pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert lub  wniosków o  dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczeń w tym oświadczenia składanego na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), odbywać się ma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wprowadzając z dniem 18 października 2018 roku drugi etap realizacji ustawowych założeń elektronizacji zamówień publicznych Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.  w Bydgoszczy  informuje, że komunikacja w ramach postępowań prowadzonych w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych odbywać się będzie za pośrednictwem narzędzia platformazakupowa.pl.

Dostęp do platformy mogą Państwo uzyskać za pośrednictwem strony BIP KPEC sp. z o.o. w Bydgoszczy  – zakładka „PLATFORMA ZAKUPOWA” lub bezpośrednio poprzez dedykowany profil KPEC  sp. z o.o. w Bydgoszczy   https://platformazakupowa.pl/pn/kpec_bydgoszcz.
Ponadto informujemy, że zgodnie z art. 10a ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a, w tym jednolity dokument, sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/.  Założenie konta oraz zapisanie się do katalogu Wykonawców  KPEC sp. z o.o. w Bydgoszczy jest dobrowolne.
 
Jedyny wymóg techniczny konieczny do spełnienia z Państwa strony, aby móc składać oferty, to zapewnienie minimalnych  wymagań technicznych umożliwiających korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl  w postaci  jednej z przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującą pliki typu cookies oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
Portal  platformazakupowa.pl jest zoptymalizowany dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.  
 
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań mogą Państwo uzyskać pomoc oraz wsparcie techniczne Centrum Wsparcia Klienta firmy OPEN NEXUS sp. z o.o.
tel.  22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00) oraz za pośrednictwem strony internetowej https://www.platformazakupowa.pl/.
 
Jednocześnie Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Bydgoszczy informuje, że będzie systematycznie rozszerzać krąg postępowań przetargowych przeprowadzanych  przy użyciu narzędzia  https://platformazakupowa.pl/pn/kpec_bydgoszcz.
 
 
 
                                                         Prezes Zarządu KPEC sp. z o.o. w Bydgoszczy
                                                                             Andrzej Baranowski



Komunikat z 26 marca 2018 roku:

W związku ze zbliżającymi się terminami wdrożenia elektronicznej komunikacji
w postępowaniach o udzielanie zamówień  publicznych Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Bydgoszczy informuje, iż w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub powyżej progów unijnych wszczętych od dnia 18 kwietnia 2018 r. wykonawcy będą zobowiązani do składania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Nowa regulacja wymaga od dnia 18 kwietnia 2018 roku konieczność wyposażenia osób składających w toku postępowania o udzielenie zamówienie publicznego w imieniu wykonawcy Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ), w kwalifikowany podpis elektroniczny, a także dostosowanie procedur wewnętrznych i odpowiednie przeszkolenie pracowników celem prawidłowego składania dokumentów.

Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach użycia można znaleźć na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji pod adresem: http://www.nccert.pl/.

Instrukcja  składania dokumentu JEDZ w formie elektronicznej oraz inne dodatkowe szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem  https://www.uzp.gov.pl/.

Wytworzył: Marek Estkowski (26 marca 2018)
Opublikował: Tomasz Lewandowski (26 marca 2018, 09:15:51)

Ostatnia zmiana: Tomasz Lewandowski (15 października 2018, 11:19:39)
Zmieniono: dodanie komunikatu ws. platformy zakupowej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1956

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij